Friday, December 10, 2010

The day I call Fryday

Ello! OMG I dont know why I like to say Ello instead of the old boring way Hello..


Semalam kan aku pergi.... aduh nak cakap pun segan sebab balik-balik tempat tu je. Takyah cakap la eh :p haha lolz takdela semalam kan aku pergi cs dengan @nabilarazani, @ainabahari, @ejahsaiful, @azieanabdullah, @syifaqhassan and @syafiqaziz. biasalah kan, bila ade Nabila&Ejah, takkan tak nak ajak Sipak&Sapik haha. Kita orang pergi naik mak @ainabahari, @bdenbahari pun ada haha. Banyak gila @ pening laa. Okok, stop kejap...


Lepas sampai tu.. eh perlu ke aku nak cerita setiap benda yang jadi? Agas gila. Hahah takpela sekali-sekala tak salah kan hehe. Ok sambung, lepas sampai kan kita orang nak tengok movie. Plan sebenarnya nak movie marathon tapi tengok 1 movie je. Tak tau pesal tapi cam malas je nak jalan semalam haha. Lepastu en kan nak tengok movie kan, pastu aku.. em sat sat, cek wat dialog sat


@ainabahari : nak tengok citer apa dok?
@ejahsaiful : I tak kisah. I follow jeew
@azieanabdullah : senyap tanpa berkata-kata
@me : alaa! aku tak bawak spect!

Pastu, sume tengok aku. bukan semua orang yang ade kat situ, tapi dorang jela haha. Rasa macam best pulak sebab all eyes on me bebeh! haha lol

@syifaqhassan : beli la lens
@me : ha berapa ringgit dok lens?
@syifaqhassan : rm20 je
@nabilarazani : pg la beli
@nazierarazani : ....


Sebenarnya aku tak pernah pakai lens sebab tu convo tu stop dengan titik-titik... lens berapa ringgit pun aku tak tau en. Eee kampung jugak aku ni sebenarnya haha bapak aku pun tak kasi pakai sebab takut aku tangan kotor sume. Huaa tetapi akhirnya aku beli jugak. Sorry bah love you! Haha terus.



Lepastu dah beli semua... kakak spec tu pun ajar la aku pakai lens. Pastu dah pakai..




WOWW! CANTIK JUGAK CS NI HAHA LOL



Okay tu jela aku nak cerita. Tolonglah kepada adik-adik diluar sana jangan tiru akak eh. Bapak tak kasi tapi degil beli jugak! Kakak takpe, kakak dah besar. Cewahh haha mintak-mintaklah bapak aku tak baca blog aku. Kalau tak... peh gigit jari la gua hahahahha lol bahasa. Nah tengoklah gambar kita orang yang kiutmiut ni hahahaha :p loljk