Monday, January 10, 2011

Im holding my breath

Lol title yeye siot. Have you ever heard of the song called Haunted by Taylor Swift. I kinda like that song. But the acoustic one. Taylor Swift doesn't really sound like country in this song. Anyway, I got lots of things to do on 2011. Dah second week January baru update blog haha. Malas lah nak bukak blog sebab maxis broadband memang speed die line-line siput je I think. Haha lol. K anyway, I'm gonna tell you what happened on the first week of 2011. I think I'm gonna move from SMKBBU to sekolah apa entah tak confirm lagi.



At SMKBBU, I was placed in the class 4 Sains Tulen aka 4ST. Kelas 4ST ini mengambil 10 mata pelajaran utama iaitu Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sejarah, Pendidikan Islam, Matematik Moden, Kimia, Fizik, Biologi, Matematik Tambahan dan Prinsip Perakaunan. K like seriously, I cant really follow apa yang cikgu PA aku ajar. Laju gila mcm ferrari. Rasanye kalau cikgu aku bercakap berlumba dengan line maxis broadband ni, memang...


K anyway, dengar cerita Facebook akan ditutup pada 15Mac?? Oh my god please dont. Kalau tutup, maknanya people on fb who used to be on Myspace like me and my friends... will go back to our be-loved Myspace. Can't imagine that!!! Dengar cerita, Mark Zuckerberg aka the creator of Facebook is stressed because of Facebook. He wants his old life back! Dengar cerita lah...


Ok anyway, lol dah 3 anyway... pfft. Lama siot takde boyfriend. Ok tolak tepi. Anyway nanti I update lagi hhihihi. Bye!